familieooms.reismee.nl

Dag 5: Laatste dag Hemsedal

Vandaag de laatste dag in Hemsedal. De dag begon al zonnig. Dat kwam mooi uit want we hadden besloten om nog een keer langs de sneeuw te gaan omdat we geen foto van Nikita in de sneeuw hadden…

Surprised

Daarna naar via het riviertje en een gloed nieuwe wielerbaan / langlauf op wieltjes baan naar het dorpje gewandeld. Daar hebben we een lekker ijsje gegeten en zijn we weer terug gelopen. Bij elkaar was dat 10 km.

Tja, op een gegeven moment moesten we weer omhoog, maar Michiel was zo lief om alleen te gaan en de auto te halen. In het dal was het zeer aangenaam, af en toe gewoon te warm! Heerlijk gewoon. Afgelopen week was het 4-5 graden overdag en voor aankomende woensdag geven ze 28 graden op! Daar kan Nederland niet tegen op toch?!

Met de auto naar een goedkopere supermarkt verderop (1 km verder) gegaan om avond eten te halen. Daar ook een spelletje rummikub gekocht, want we hadden de steentje mee en de bordjes thuis gelaten.

Morgen gaan we richting Voss. Afwachten of we daar net zo'n goede wifi verbinding hebben als hier.

Wil

Geloof niet dat het in Wieringerwerf 28 graden wordt :( Geniet maar lekker verder van alle mooie dingen!

Wout

Breng een beetje warmte op de terugweg mee.

Monique

Ik bedoelde meer de overgang van extreem kou naar ontzettend warm. Nederlanders kunnen hierover omzetten klagen, maar deze overgang kennen ze volgens mij niet in Nederland!